Konfliktuskezelő tréning

Gyere el tréningemre!

Ha igazad van megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat, ha nincs igazad nem engedheted meg, hogy elveszítsd.

Mahatma Gandhi

Kiknek ajánlom

Akik tudják, hogy a konfliktust kezelni kell, de még nem tudják, hogy hogyan. A tréning remek lehetőség a kipróbálásra.

Ahol kommunikáció van ott óhatatlanul meg fog jelleni a konfliktus is. (Ha nincs kommunikáció akkor meg azért) Sajnos, nem tudod és nem lehet elkerülni, és nem is kell. Vita maga az élet latinul. A kérdés az, hogy hogyan kezeled sodródsz az árral vagy tudod, hogy miután mi fog következni.

Olyan ez, mint a sakk előrébb kell járnod, mindig egy lépéssel, ismerned kell a másik gondolkodását. Sokszor hallom: „De ha elragad a hév, akkor sajnos már ez sem segít.” Ez nem igaz. Itt megtanulod azt, hogy milyen módszerek vannak arra, hogy ne ragadjon el az a bizonyos hév. Tudj mérlegelni és választani a konfliktuskezelési stílusok közül.

A cél az, hogy win-win szituációra való törekvés, hogy a végén megfelelő konszenzus alakuljon ki.

Ezen a tréningen ezt tanulod meg:

Megtanulod beazonosítani a saját konfliktuskezelési stílusodat
Ezeket megismerve ellenőrizzük a különböző technikák előnyeit és hátrányait
Tudni kell a nyertes-nyertes helyzet ismérveit
Önértékelés-Önbizalom-Önérvényesítés
Megismered azt, hogy mit jent az énállapot: OKÉ nem OKÉ modellt
Megismered az alapvető kommunikációs stílusokat: agresszív, passzív, asszertív, manipulatív
Megismered az érzések és a szükségletek listáját
Hogyan kell hatékonyan NEM-et mondani
Megismered a Thomas-Killman konfliktuskezelési modelljét
Megtanulod, hogy mi pontosan az ÉN üzenet a TE üzenet helyett
Konkrét munkahelyi és személyes konfliktusokat elemzünk
Szituációs játékok saját megtörtént történetekkel. (Mert az élet írja a legjobb sztorikat)

A tréning végére a résztvevők sokkal tudatosabbak lesznek a konfliktus felismerésében és kezelésében. Érteni fogják, hogy miért és hogyan kell mások fejével gondolkodni egy-egy szituációba.

Blog

Empatikus vagy szimpatikus akarsz lenni?

Empatikus vagy szimpatikus akarsz lenni?

Dan Millman Erre születtél könyvében elég jól ábrázolja a különbséget az empátia és a szimpátia között.Ha szimpátiát érzünk valaki iránt, aki egy gödör mélyéről kiált segítségért, akkor végül mi is (…)

A hatásgyakorlás, vagyis a meggyőzés 6 alapelve

A hatásgyakorlás, vagyis a meggyőzés 6 alapelve

Ezek az elvek mindenkire és minden helyzetre érvényesek, és Cialdini hosszú évek megfigyelésein, kutatásain, tapasztalatain alapulnak. Ha megértjük ezeket a mozgatórugókat, akkor kulcsot kapunk az emberek befolyásolásához, illetve az etikáltan (…)

Érzelmi intelligencia

Érzelmi intelligencia

Jonathan Swift az angol klasszicizmus egyik legkiemelkedőbb alakja, és egyben legsajátosabb szatirikusa. Benne találkozott talán a legteljesebben az imponáló műveltség, és a felvilágosodásra oly jellemző cinikus látásmód. Kedvelt műfaj a (…)

Keress engem bizalommal!

A tréningekkel pont az a célom, cégvezetőként valósítsd meg a céges álmaidat. Mert tudom azt, hogy vezetőként, mindig komoly kockázatokat kell vállalni. Ezért szeretném mérsékelni ezt a nyomást, hogy “csak” arra kelljen koncentrálni, miként tudjuk jobbá és sikeresebbé, és persze nyereségesebbé tenni a vállalkozásodat.